Gildomera
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Gildomera on keskiaikafantasiamaailmaan sijoittuva tarinaroolipeli, joka koostuu seitsemästä itsenäisestä kuningaskunnasta, joista jokainen hallitsee yhtä luonnonelementtiä. Roolipelin pääidea on sota, joka syttyi ulkopuolisten valloittajien hyökkäyksestä
 
PääsivuTapahtumatGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pelaajaesittely

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
megohime
Admin
megohime


Viestien lukumäärä : 673
Join date : 06.05.2019

Pelaajaesittely Empty
ViestiAihe: Pelaajaesittely   Pelaajaesittely Icon_minitimeLa Huhti 02 2022, 14:13

Pelaajat voisivat täällä pienimuotoisesti esitellä vähän itseään, ei mitään elämäkertaa tarvitse kirjoittaa, sen verran kun itsestä tuntuu.

Olen Megohime (Saa kutsua myös Mego tai Hime, mutta mieluiten Himesama eikun siis...) ja tämän roolipelin ylläpitäjä, joten jos on jotain kysyttävää tai muuta peliin liittyen, niin ottakaa minuun yhteyttä. Olen roolipelannut noin 9 vuotta ja Gildomera on ensimmäinen (ja viimeinen) oma roolipelini mitä ylläpidän. En ilmeisesti ole ihan epäonnistunut, vaikka Gildomeran suhteen ongelmia on tullut vastaan aika paljon, mutta ainakin täällä on vielä pelaajia, joten ehkä tämä on ihan hyvä roolipeli... Tai sitten kaikki pelaajat ovat vain sekaisin. Tai sekä että.

Roolipelaamisen lisäksi harrastan sarjakuvien piirtämistä, mangan lukemista, animen katsomista, cosplayta ym. ernuilua sekä sims 4:sen pelaamista (ja siitä valittamista). Tykkään nukkua ja juoda teetä ja suosikkisamuraini on Date Masamune ja lempimanga/anime on Inuyasha koska Naraku <3 Tykkään valittaa ja vihata asioita.

Tässä roolipelissä pelaan hahmoilla: Caine, Chatha, Dorian, Galena, Marcella ja Oscar


Viimeinen muokkaaja, Megohime pvm To Huhti 07 2022, 02:01, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://gildomera.forumotion.asia
deviant

deviant


Viestien lukumäärä : 343
Join date : 05.09.2019

Pelaajaesittely Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaajaesittely   Pelaajaesittely Icon_minitimeLa Huhti 02 2022, 16:34

Hei vain minunkin puolesta! Olen devi, joku goottitaijotainsinnepäinolevaernu, jonka mielitekemisiin kuuluvat ainakin tällä hetkellä roolipelaaminen, videopelaaminen, piirtäminen, valittaminen, Netflix-sarjamaratoonit ja cosplay. Hakeuduin aikoinani vaatetusalalle ja kampaajaksi, koska cosplay XD Ei vaan... Halusin luoda ihan ammatin jommastakummasta, mutta en ole siinä vielä toistaiseksi onnistunut... Ehkä joskus kuitenkin.

Muuten olen yleensä kaiken tekemäni suhteen pakonomainen täydellisyyteen tehtävää tapaus, jota kaikki pitävät vähintäänkin outona kummajaisena ja josta ei aina ota selvää. Lisäksi nukkuminen on kivaa, mutta herääminen tylsää ja hammasharjani väri on sininen, koska en löytänyt mustaakaan.

Roolipelannut olen noin 14 vuotta, koska miksi ei! Siihen mahtuu myös aika monen roolipelin luomista ja pitämistä pystyssä. Ja sitten heti asiasta toiseen, koska lempivideopelisarjani on Assassin's Creed Pelaajaesittely 2764  mutta tykkään myös pelata erilaisia kauhupelejä ja muuta, mikä milloinkin aiheellaan sattuun kiinnostamaan. The Sims 4:sta on kiva lähinnä vain valittaa, koska ei siitä muuhunkaan ole.

Tässä roolipelissä roolaan Dakarailla, Animalla ja Chigarulla.

devi kiittää ja kuittaa!


Viimeinen muokkaaja, devi pvm La Elo 27 2022, 17:16, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Operetta

Operetta


Viestien lukumäärä : 428
Join date : 31.03.2022

Pelaajaesittely Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaajaesittely   Pelaajaesittely Icon_minitimeMa Huhti 04 2022, 20:06

Hei kaikki, hauska tutustua <3

Olen Operetta ja ihan uusi täällä, se vähän jännittää… mutta enköhän sopeudu tänne!! (ja jos en niin potkikaa ulos lol xd)
Oon roolipelannut hieman sekalaisesti kai 10-11 vuotta? Lähinnä kahden hengen roolipelejä, mutta jonkin verran kokemusta on myös ryhmäpeleistä. Sanoisin olevani aika samanlainen tapaus, kuin hahmoni, eli vähän tyhmä bimbo joka ei osaa mitään kovin hyödyllistä!

Kiinnostuksenkohteita ja harrastuksia löytyy n. 100, mutta kirjoitan paljon, piirrän joskus, keräilen nukkeja, tykkään pinkistä (se voidaan kai laskea harrastukseksi), harrastan heikon puoleisesti cosplayta, olen Monster High-hullu ja teen valtavia määriä Pinterest-tauluja. Tykkään myös historiasta, etenkin queer-/LGBT+ -historiasta ja fantasia on aina ollut lähellä sydäntä, joten tää roolipeli kiinnosti jo siksi tosi paljon!
+Katson myös jonkun verran animea/luen mangaa. Lempisarja on Rose of Versailles, ja oon siksi vähän turhankin innoissani Oscarista ja Marcellasta!!

Roolipelaan Lunemarin prinsessa Hortencialla ja Amethystilla

Kiitos kun pääsen mukaan!! <3


Viimeinen muokkaaja, Operetta pvm Ma Huhti 11 2022, 02:42, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pelaajaesittely Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaajaesittely   Pelaajaesittely Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pelaajaesittely
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Gildomera :: Ensimmäinen kategoriasi :: Ensimmäinen foorumisi-
Siirry: